Den sidan hämta nya underlag är för scanner
Visma har tidigare haft ett fel med scanner som nu är löst. Problemet som uppstått var att ett underlag enbart kunde raderas av den som laddade upp det och stod som 'ägare' till underlaget. Om någon annan användare raderade underlaget blev det en felsynkning mellan administration och Scanner-appen då underlaget såg raderat ut i administrations databas men inte i Scanner-tjänsten och programmet försökte hämta dessa på nytt vid nästa inläsning. Då fick man som kunden får att det finns underlag att hämta men inga underlag läses in.
De underlag som raderades i administration ligger fortfarande kvar i Scanner-appen så dessa behöver ni ta bort manuellt i appen.
Jag skulle vilja be dem testa denna lösning först. Är allt raderat i scanner för alla användare och det fortfarande står att det finns underlag att läsa in. Återkom så får vi felsöka vidare om vi kan se vilka fakturor det gäller.
Problem att hämta underlag från scanner Skriv ut
Ändrad den: Ons, 18 jan., 2023 vid 11:15 F.M.
Hjälpte det här svaret? Ja Nej
Send feedbackSynd att vi inte kunde vara till hjälp. Hjälp oss förbättra denna artikel med din feedback.